čtvrtek 5. září 2013

"That's the part of Kyrgyz culture"

Počasí není jediná věc, která se tady mění rychle. Rychle se mění skoro všechny plány, jestli se to dá tak nazvat. Lidi si rádi nechávají otevřené zadní vrátka. Neexistuje, že by si člověk naplánoval cokoliv den od dne, hodinu od hodiny a pak to dodržel. Nebyl jsem úplně nadšený z toho, že po nás každý den chtěli zaměstnanci něco jiného. Na začátku nám řekli, ať jsme co nejvíc s dětma, pak jsme měli pomáhat kuchyni, pak nás poslali uklidit celý kemp. Co platilo včera neplatí dnes... ale dobrý na tom je, že se to do zítřka zase dvakrát změní, takže netřeba truchlit :) Nebyl jsem z toho úplně nadšený, ale až nám Kaťa jednou řekla: "That's the part of Kyrgyz culture", člověk si uvědomil, že si na to prostě musí zvyknout.

Jeden příklad za všechny:
V Orlenoku jsme byli první turmus: já, Lucia, Sky, Jane, Jackie a Kaťa. V půlce nám řekli kde kdo bude makat po skončení tohoto turmusu dalších 10 dní. Mně vyšlo, že půjdu do Mayaku. Měl jsem z toho radost, pač jsem chtěl být s některou holčinou z Taiwanu, jsou to strašně veselí lidi.
2 dny před koncem turmusu přišla zpráva, že se to mění... já mám jít pořád do Mayaku, ale Tong z Taiwanu byla převelena někam jinam...
No a já nakonec zústal tam kde jsem byl, všichni mí dosavadní spolupracovníci odjeli a doplnila mě skupinka stážistů, mezi kterýma byla i Tong.

Žádné komentáře:

Okomentovat