pátek 5. července 2013

Jak to nakonec dopadne?

Život dokáže připravit nečekaná překvapení a mě zrovna jedno takové potkalo 11 dní před plánovaným odletem do Kyrgyzstánu.

Začalo to ještě dřív... 20. nebo 21. června. Zrovna probíhala teambuildingová víkendová akce SPS a já ji skoro celou proležel, pač mě bolela hlava a byl sem strašně unavený. V neděli jsem zašel na pohotovost, paní se koukla do krku a říkala: "To je jasný, je to angína." Předepsala antibiotika a šmitec. Jenže když 4. den užívání mělo tělo horečky k 39°C, zašel jsem radši za svým doktorem. Ten mě poslal na krční, oční a ušní a pan Vacek po prohlédnutí vzal telefon a volá primářovi Třebíčské nemocnice, jestli má volno. Ukázalo se, že má a tak byly mé kroky odporoučeny tam. V nemocnici jsem strávil 7 dní a pak přišli se závěrem, že mám mononukleózu.

Teď už jsem den doma a je 10 dní před plánovaným odletem do Kyrgyzstánu. Otázka je, poletí se vůbec někam?

V nemocnici se k tomu nestavili úplně odmítavě, prý mám zajít na jaterní testy za obvoďákem a pokud se nezhorší a já se budu cítit dobře, můžu odfrčet. Samozřejmě s tím, že budu dodržovat striktní dietu a moc se nenamáhat fyzicky. Zatím se teda moc dobře necítím. Jsem rád, že ležím.

Tohle měly být nejlepší týdny roku - víkendovka SPS, výjezdní zasedání AS VUT, grilovačka na Brněnské přehradě a odjezd do Kyrgyzstánu. 3/4 tak nějak nevyšly, ale ta čtvrtá událost je ještě otevřená. Tak uvidíme, snad to dobře dopadne.

Žádné komentáře:

Okomentovat